Sköna måndag -
2007-10-24, 22:22
Riffet är inbjudna till
Sköna måndag.Vi kommer tillsammans med It
takes 2 och Palmrock presentera vår verksamhet.
Var? - på biblioteket!
När? - kl
19.00 måndagen den
29/10
Hur? - med hjälp av bilder och musik och styrelsemedl live!
Så, ni är välkomna att se och höra!
rodörfedna/Mats